Stäng denna sökruta.

Skiduthyrning

Klubben har med hjälp av sponsorer, skidförbundet och eget kapital köpt in skidutrustning både för barn, ungdomar och vuxna.
Skidutrustningen är i första hand till för de som deltar i våra skidträningar och skidskolor.
Skidutrustning kan även lånas av skolor som genomför aktiviteter vid vår skidstadion.

Barn och ungdomar, upp till 16 år, lånar utrustning gratis vid aktiviteter på skidstation anordnade av klubben.
Även skolor lånar utrustningen gratis vid aktivitet vid vår skidstadion.

Skiduthyrning kan ske vid de tillfällen då klubbstugan är öppen, vilket då är ett antal helgdagar under vintersäsongen.
Klubbstugans öppettider: ”Information om datum och tider kommer att uppdateras senare”

Vill man som utomstående  hyra utrustning för längdskidåkning så är priserna följande:

• Barn/ungdom upp till 16 år: Gratis vid åkning  på skidstadion under klubbstugans öppettider.
  • Vuxna: 100kr/dag vid åkning på skidstadion under klubbstugans öppetider.

Notera att spårkort lösas av alla som åker (ej barn/ungdom).  Priser för spårkort och årskort se spårinfo/vinter/spåravgift.

Rulla till toppen